9 RAZLOGOV ZAKAJ LJUDJE DELIJO SPLETNE VSEBINE

Kaj ste nazadnje delili s prijatelji na družbenih omrežjih? Je bil to Facebook video, Instagram post, članek na LinkedInu, meme, ki vas je nasmejal? Uporabniki družbenih omrežij delimo spletne vsebine na skoraj dnevni ravni. A redko se vprašamo, ZAKAJ smo to sploh storili. Preprosto čutimo, da nekaj moramo deliti z drugimi.

PREBERI VEČ

5 MITOV O VIRALNEM MARKETINGU

Ali video postane viralen sam od sebe? Je res, da pri viralnih kampanjah ni treba plačati oglaševanja? Poglejmo v ozadje najpogostejših mitov o viralnem marketingu.

PREBERI VEČ

KAKO USTVARITI VIRALEN VIDEO?

Katere vsebine postanejo viralne? Kateri so pomembni dejavniki, ki vplivajo na uspeh viralne kampanje? Preberite in odkrijte, kako ustvarimo viralen video!

PREBERI VEČ

9 RAZLOGOV ZAKAJ LJUDJE DELIJO SPLETNE VSEBINE

Kaj ste nazadnje delili s prijatelji na družbenih omrežjih? Je bil to Facebook video, Instagram post, članek na LinkedInu, meme, ki vas je nasmejal? Uporabniki družbenih omrežij delimo spletne vsebine na skoraj dnevni ravni. A redko se vprašamo, ZAKAJ smo to sploh storili. Preprosto čutimo, da nekaj moramo deliti z drugimi.

PREBERI VEČ

5 MITOV O VIRALNEM MARKETINGU

Ali video postane viralen sam od sebe? Je res, da pri viralnih kampanjah ni treba plačati oglaševanja? Poglejmo v ozadje najpogostejših mitov o viralnem marketingu.

PREBERI VEČ

KAKO USTVARITI VIRALEN VIDEO?

Katere vsebine postanejo viralne? Kateri so pomembni dejavniki, ki vplivajo na uspeh viralne kampanje? Preberite in odkrijte, kako ustvarimo viralen video!

PREBERI VEČ